Banebestilling

Fra mandag 06.juli vil all banebestilling gå via Playtomic. Alle brukere av MATCHi har fått en e-post om hvordan du skal bestille bane.

Hvis du har et klippekort i MATCHi så har dette blitt flyttet over i Playtomic.

Du har tilgang til tjenesten via Playtomic-appen fra AppStore eller Google Play. Du har også tilgang via pc/smarttelefon/nettbrett med din nettleser.  Direktelink til vår nye bookingside: playtomic.io

Døren til ute banene skal fortsatt være åpen frem til vi installerer låse systemet. Til padel banen skal dere få en kode på hver gang dere bestiller bane og den funker 10 minutter før timen deres starter (banen må ikke låses mens dere spiller, så pass på at døren ikke lukkes).
Låsen til hallen funker på samme måte, dere får en kode for hver time dere bestiller og denne funker 10 minutter før timen deres starter.

Hvordan bestille time for medlemmer

Du må være registrert som medlem/bruker. Alle medlemmer som vi har e-post adresse til ligger inne i systemet. Registrer deg med samme epost som i Matchi for å registrere deg og få samme fordeler som før.

Hvordan bestille time for ikke-medlemmer

Du kan selv registrere deg som bruker. Ikke-medlemmer betaler en høyere pris for leie av bane.

Retningslinjer for betaling

Avbestilling av bane kan skje senest 6 timer før.

Hva hvis det ikke er mulig å bestille bane?

Systemet er «nede», har ikke tilgang på internett, banen er reservert men det er ingen der, osv.
Send melding/epost med bestiller og tidspunkt. Faktura blir da sendt ut (eller klipp blir trukket fra).

Kontakt: Nino Ariño (tlf: 408 13 229, epost: trener@svelviktennis.no).